Karnawałowa przekąska z ciasta francuskiego

Karnawałowa przekąska z ciasta francuskiego i brokuły


Z gotowego ciasta francuskiego naprawdę można szybko przyrządzić wiele smakołyków. Na dowód tych słów podzielę się dziś z Wami pysznymi sakiewko-babeczkami ;) idealne na trwający karnawał, jako przekąski na sylwester czy inne imprezy.

Składniki:
  • ciasto francuskie
  • brokuł
  • ser feta

Sposób przyrządzenia:

Rozwijamy ciasto francuskie i dzielimy na kwadraty (z mojego ciasta wykroiłam 8). Na każdy kwadracik nakładamy po 1 różyczce brokuła (u mnie były to brokuły zamrożone, nie gotowałam ich wcześniej, ale spokojnie dojdą w piekarniku) do tego kawałek sera feta (u mnie po 3-4 kwadraciki 1x1 cm). Na koniec zamykamy sakiewkę, zlepiając dwa przeciwległe końce. Z tych "rogów" możemy ukręcić a'la ogonek wtedy będą imprezowo wyglądać ;)
Ciasto francuskie można posmarować z zewnątrz roztrzepanym żółtkiem, ale nie musimy tego robić. 

Babeczki pieczemy około 15-20 minut (aż do zarumienienia) w 200 stopniach.


1 komentarze